Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, July 2, 2012

saya bertuah :hadiah dari Hana (2) : jarum dan stitch marker

as-salam..

rentetan dari entry sebelum ni.saya bertuah:.hadiah giveaway dari hana_1: crochet hook.

bagi yang tidak tahu, saya bertuah dalam giveaway yang hana anjur kan..boleh tengok entry ni :)


kali ni saya paparkan jarum dan marker stitch yang hana kasi.buat crocheter, accessories seperti sticth marker ni sangat berguna tau..untuk tandakan berapa banyak kita sudah kait atau untuk menjadi penanda dimana harus sambung atau sebagainya..

jarum yang khas untuk crochet jugak sangat diperlukan untuk aktiviti crochet..sebabnya ianya plastik dan tidak merosakkan benang.tambah pulak  jarum ini mempunyai kepala yang lebar.mudah untuk masukkan benang.

susah tau nak cari benda alah ni..kat kedai jahit susah nak dapat..banyak online je:)..

mari tengok gambar :)

 seronok kan :)...selamat bercrochet banyak2 untuk diri sendiri :)

last entry adalah sweater dan  topi dari Hana :)

p/s: Iphone 5 akan launch end of this  year??cuba tengok ni :)

p/s: korang semua..tolong vote link ni..kempen banteras pemakanan telur penyu..helps!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;