Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, July 4, 2012

all time crush!!

as-salam


my crush forever!!!




saya sungguh gemar aiskrim yang disaluti dengan kacang! tak kira jenama apa aiskrim tu..asalkan ada kacang pastilah saya sangat suka..

family saya memang dah masak sangat dengan peel saya yang satu ni..sanggup tak makan aiskrim selagi tak ada kacang goreng yang dikisar..sebab tu kalau nak beli aiskrim dalam bekas tu, saya akan beli jugak kacang tanah..balik rumah je laju2 goreng kacang tanah tanpa minyak dan kisar.lepas tu baru ready untuk makan dengan aiskrim..

selalu saya akan goreng banyak kacang tu..boleh buat stok..selalunya sekali goreng hanya untuk sebekas aiskrim  je..huhu..takpe..nak ikut selera punya pasal, memang sanggup buat!kalau takde kacang, sanggup biar je aiskrim dalam peti ais tanpa berusik :)


sekarang kegemaran saya ni menjadi kegemaran si suami jugak..


dulu masa kecik2 balik sekolah selalu beli aiskrim 2 kupang kt pakcik jual aiskrim..selalu dia akan salut dengan kacang tanah..sebab tu la suka sangat beli aiskrim 2 kupang tu. frust bila beli aiskrim takde letak kacang..sekarang ni memang susah sangat nak cari pakcik yg jual aiskrim letak kacang..huhu..paling tak pun dorang letak coklat rice..itu saya tak gemar..huhu

sekarang mana nak dapat dah aiskrim 2kupang..paling tak pun 50sen..huhu..yang makan dengan roti tu pun sedap kan!!!

p/s: mari klik untuk dapatkan MACBOOK AIR & IPHONE 5 percuma


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;