Friday, July 6, 2012

kek red velvet, kek carrot, kek coklat lembap _nak order tak???

as-salam

alhamdulillah rezeki saya membaking,,ada kawan2 akak saya order kek red velvet mini  dan kek carrot mini..
ada tak yang  nak order lagi? ini untuk projek hari Rabu/Khamis next week..

 harganya

untuk kek redvelvet+ cream cheese frosting saiz mini = rm 15
untuk kek carrot+walnut+cream cheese frosting saiz mini= rm15
untuk kek coklat lembap+ choc ganache saiz mini=  rm10.

saiz mini ni cam saya buat last entry..
http://piecesofbrown.blogspot.com/2012/06/projek-malam-jumaat-redvelvet-dan.html


gambar tak sempat nk snap..

sesuai untuk yang nak merasa kek kek ni..tak yah beli besar2..,makan yg mini je :)

COD je ye..sebab saya tak hantar jauh2..area Cheras je..Putrajaya pun boleh..sebab akak saya ada kt situ..saya tak buat kek besar2..buat mini je mudah sikit :)


if nak gtau tau..0136323715@ gmail ye.norhafiszah@gmail.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;