Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, January 9, 2017

panjat tangga BATU CAVES

assalam

lama tak berblogging tentang jalan jalan...banyak aktiviti yang  berlaku tidak dicoretkan dalam blog ni..makin sunyi dengan perihal kehidupan...asyik gambar sticker je kan...

ok ok,  kali ni kita cerita perihal kehidupan pulak.nothing special pun... cerita biasa biasa untuk orang biasa biasa..hehe. sabtu lepas kami pergi majlis hari jadi anak Aiman.. FATEH dan 5 tahun, lokasi hari jadi dekat Butik Vendor, LIL PERIDOT di Amara Residensi, Batu CAVES.  Butik Aiman ni collaborasi dengan beberapa teman bisnes dia... Diorang jual barang Baby berjenama,.macam macam ada.high kualiti, branded dengan harga istimewa... nanti korang gogle je k kedai tu...

Image may contain: 3 people, people sitting, child and closeup

selfie la  tu selalu sangat bila dalam kereta.anak anak pulak kemain lg kalau ajak selfie..so share la kt sini  sekeping.hahahha


Image may contain: 7 people, people smiling, people standing

Image may contain: 27 people, people smiling, indoor


Image may contain: 7 people, people smiling, people standing


opss lupa pulak, Hari Jadi Fateh bertemakan Superhero...
Image may contain: 2 people, people smiling, child and outdoor
nampak tak superwomen yang comel comel ni..ikot tema hookay!!!!



lepas majlis tu, suami ajak panjat tangga Batu Caves..tak pernah pergi seumur hidup tempat tu..alang alang dah dekat so kami masuk je la..Bayar parking RM2.. pergi bukan pada hari perayaan Hindu, memang tak penuh orang.relax je...kalau korang nak tengok yang paling meriah time Thaipusam la...bersemut orang dalam tu...so kalau nak jalan jalan sighseeing, pergi la wekeend biasa biasa.


Image may contain: outdoor
Batu Caves  tempat agama untuk Kaum Hindu dan seangkatan dengannya.. berjaya jugak kami panjat anak tangga Batu Caves tu.takde la tinggi mana .orang tua pun boleh panjat..so jangan takot nak mencuba..melihat salah satu tempat perlancongan di MALAYSIA...Hey, nape pergi batu caves?tempat orang India? opss..itukan tempat perlancongan.tak salah kita nak tengok budaya orang lain...

Apa ada dalam gua tu? ada beberapa Kuil Hindu.kita boleh tengok cara mereka sembahyang..kita boleh tengok struktur Gua..atas puncak tu sejuk je..berangin... 

my kids just enjoy the environment...sejuk...tak panas



Image may contain: 4 people, people smiling, outdoor and nature


Image may contain: 1 person, outdoor

abg sado saya ni jgn nk ngurat2 ye..hahhaha


Image may contain: 2 people, people sitting and outdoor


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;