Monday, July 2, 2012

Giveaway : SKII Cellumination Mask In Lotion 30ml

as-salam

kali ni giveaway dari ELIN.tuan punya kedai Gorgeous daily shop

Hadiah nya sangat menarik bukan???SKII..pasti ramai yang mengimpikan skincare jenama mewah ini..bila tengok model SKII yang berkulit mulus.licin dan gebus, sure rasa nak pakai..bagi yang tidak tahu, jenama ini kalau satu set lengkap basic rm 600++(untuk packaging 100ml la),,basic ye kawan kawan..kalau full package harus la beribu2..

so, untuk korang yang nak free, why not join giveaway simple dimple trimple ni..kiki..cuba guna yang free ni..if berkenan, boleh proceed dengan pencuci muka, toner,marker, gel dan sebagainya..saya tak mampu lagi nak beli..tapi kalau korang rasa nk cuba, boleh beli kt Elin..dia jual murah sedikit dari pasaran.

  beli dengan tanpa was was oke!barangan dari Elin semuanya ORI!!!!!money guarantee!!korang boleh beli trial set dulu if nak cuba...wawawawa..makin gebus dan mulus la kulit uols nanti..

ada perfume wangi2 jugak dari blog elin..just check this out!


SKII Cellumination Mask In Lotion 30ml.

The latest ‘skin’-novation from SK-II’s radiance-restoring Cellumination family, this unique daily ‘pre-lotion’ offers immediate and long-lasting mask-quality hydration to skin in a lightweight fluid formula. Featuring the Cellumination line’s signature Aura-Bright Complex, a powerful cocktail of Centella Asiatica extract, Nicotinamide W and a concentrated form of SK-II’s exclusive ingredient Pitera™, it’s the first step in boosting skin’s ‘Aura-Lucency’—in other words, delivering skin that looks ‘glowing from within’ 

gorgeous.

ada 3 soalan mudah yang perlu jawab..korang nk tiru jawapan saya pun takpe..hiihh

 

  1. Namakan blogshop vanillacheze.com yang baru  --> GORGEOUS DAILY SHOP
  2. Senaraikan 3 Brand yang terdapat dalam blog shop tersebut --> . SKII,ESTEE LAUDER, CLINIQUE
  3. Sila follow blogshop tersebut. DONE!
  4. Buat entry di blog anda dengan tajuk : Giveaway : SKII Cellumination Mask In Lotion 30ml beserta dengan link. JUGAK SUDAH!

 kenapa saya nak join???saya join giveaway yang hadiahnya sangat berbaloi sahaja..so korang takkan frust if join giveaway yg saya join ni..hehe..pemenang akan dipilih secara cabutan bertuah oleh random.org..so korang cuba ok..

p/s: kalau la saya bertuah, seronoknya dalam pakai SKII punya product!waaaaa...nak nak..kalau tak bertuah pun, maknanya bukan rezeki saya la :)


p/s: korang da tolong vote tak untuk kempen banteras pemakanan penyu?klik ni je..ini pun kira sumbangan dari anda :)


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;