Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, July 26, 2012

“Precious Moments with Trudy & Teddy”

as-salam..

hari ni atirah nak bercerita tentang diri  atirah boleh tak???????nak kenal tak siapa nur adriana atirah ?

saya la, Nur Adriana Atirah..papa suka nama Atirah, mama suka nama Adriana..maka tertulis dalam Mykid saya, Nur Adriana Atirah binti Syahnon..atuk nenek suka panggil Atirah, so sampai sekarang semua orang panggil saya Atirah..korang pun boleh panggil saya Atirah ye :). cantik tak gambar saya kt atas tu? sama cantik dengan bantal felt yang auntie Yani kasi kan..ini hadiah hari jadi saya..nak tau pasal hari jadi saya????boleh je :)



 hari jadi pertama Atirah pada 19 May 2012.Atirah potong kek Pelangi tepat jam 4.44petang tau..sebabnya mama cakap, pada 4.44petang setahun yang lalu, Atirah selamat melihat dunia..keluar dari perut mama :). mama pilih tema kuning& hitam..dress kuning ni tok Atirah buatkan..dengan headband tu Atirah rasa macam tuan puteri je :).hari tu Atirah dapat banyak hadiah..suke..suke..

ini la mama Atirah..cantik tak?Muka mama sama tak macam muka Atirah?????..Atirah pun tak pasti sama ke tak..tapi dengar dari orang sekeliling yang tegur, mereka cakap Atirah ikut muka papa..nak tengok ye sama ke tak muka Atirah dengan papa..kejap ye


taraaa...ini la papa Atirah.kacak bukan?sebab tu mama jatuh cinta.sama tak muka kami?gambar ni masa kami pergi fotoshoot di EYEcap studio.sempena setahun umur Atirah..mama cakap perangai Atirah banyak ikut papa..makanan kegemaran pun hampir sama..papa kurang suka makan kek..mama suka buat kek..Atirah pun kurang suka kek.selalu mama habiskan sorang-sorang..tapi papa suka gigit pipi atirah..aduh!!,.tensen tau ..


ini la papa dan mama atirah.banyak sebenarnya nak cerita tentang diri Atirah ni..mama cakap gigi Atirah dah ada 8 batang.tapi mama salah..sebab Atirah rasa ada nak tumbuh lagi dua batang.mungkin sebab tu kot Atirah demam..atirah dah pandai berjalan tau..pandai bawak motor lagi..erk..nape? korang macam tak percaya je..betul..tak percaya jugak?tengok gambar bawah ni..

masa ni atirah ikut papa dan mama ke Bandar Puteri Puchong.ada urusan jual beli kereta..papa nak trade in kereta lama ambil kereta baru.sementara nak tunggu sales man yang selalu lembap tu, papa belanja Atirah naik moto ni..warna pink comel kan..suit me well :)..hey..tengok kasut tu..ini kasut baru atirah tau..beli je terus pakai..tapi sedih..sudah hilang.hilang di Teratak Manja.entah sape yang ambil,cikgu cari tak jumpa..Atirah sayang kasut tu..sedih la..cikgu pulak nak ganti lambat..last2 cikgu kasi duit kt mama, mama yang belikan semula..Atirah nak kasut yang sama jugak..

ok la kawan-kawan..banyak lagi Atirah nak bercerita..tapi sampai sini dulu..jap, korang sure banyak koleksi baju Trudy& teddy kan..kongsi la ngn atirah :)


p/s:CELCOM kasi promotion untuk SAMSUNG SIII..dengan harga RM888,,wah..hebat..nk ke? try la

2 comments:

♥ Elin ♥ said...

waah dah siap n3nya

elin x tau bila nak buat nih

all the best dear!

fiszah_pjo said...

elin: hahhaa..saja je buat. tq dear.buat la andai ada waktu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;