Wednesday, July 11, 2012

Homestay D'Belimbing khas buat pengunjung ke Kuala Nerang

as-salam..

korang pernah pergi ke Kuala Nerang?????

susah nak dapat hotel kan kt sini..biasa la..ini kan pekan kecil di Utara Tanah Air. banyak orang ada urusan di Kuala Nerang terpaksa menginap di hotel area Alor Star..

sekarang saya nak promosi alternatif untuk korang yang berhajat untuk melancong atau ada urusan penting di kawasan Kuala nerang, korang boleh  menginap di Homestay D'belimbing. Homestay ini terletak dalam kawasan perancangan Felcra Belimbing Tualak,..iaitu kampung saya la :)..

sesuai untuk sesiapa sahaja  antaranya;-

1) menghantar anak/sedara ke Matrikulasi Kuala Nerang.
untuk yang datang dari jauh, konfem penat kan..Homestay D'belimbing menawarkan penginapan yang selesa dengan harga yang berpatutan. so korang tak perlu la ulang alik jauh2 kan

2) rombongan menghantar pengantin
selalu kan kalau nak hantar pengantin, datang dalam kuantiti yang besar. di Homestay D'belimbing ni, terdapat satu rumah yang boleh memuatkan lebih dari 20 orang..selain itu terdapat 19 buah bilik yang dikhaskan untuk Homestay di rumah peserta Felcra yang terpilih.

3) peserta kursus..
banyak kursus telah diadakan di homestay D'belimbing..kerana kawasan Homestay ini sangat stategik.. selain menpunyai penginapan yang selesa, terdapat pelabagai kemudahan yang sesuai untuk diadakan kursus atau pelbagai acara termasuk, dewan serbaguna yang lengkap. court/padang untuk beriadah, dan lain lain lg..



korang nak pergi ye??? call pengurus dia ye :)


p/s:- banyak lagi nk tulis..tp kesuntukan masa..saya sambung kemudian dengan gambar ya.

3 comments:

ak yuyunz said...

waiting for the pictures! =)

Masita said...

Assalam,
Jika ingin ke Kolej Islam Darul Ulum, dekat ke dengan homestay D'Belimbing? Senang ke if nak dapatkan public transport dari homestay ini ke KIDU?

Masita

Masita said...

Assalam,
nak tanya, dekat ke homestay ini dgn KIDU? Bagaimana dgn public transport dari homestay ini ke KIDU?

Masita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;