Thursday, June 28, 2012

Mixer Baru

as-salam


sabtu ni majlis persandingan adik ipar saya di Palong.kami tak boleh ambik cuti awal sebabnya suami kan masih dalam probabation period.so sangat nak menjaga performance..oleh sebab suami tak cuti, saya pun kerja macam biasa esok.

YUP...kisah mixer baru..hehhe..balik kerja semalam ajak suami g Jusco beli Mixer baru.Aeon Maluri ada JCard day 27-28 jun 2012. sy beli Stand Mixer..selama ni saya guna handmixer je nak buat kek/kuih ke apa saja..oleh sebab dah mula rasa penat buat kek, ajak suami beli Stand Mixer..beli yang murah je la..ada 5% diskaun.makanya harga nixer tu x lebih seratus:)..tak  mampu lagi nak beli yang beribu-ribu tu.


sampai je Aeon Maluri, kami terus laju2 ke McDonald..nk kejar Dinner promo tu..kiki..suami org terakhir sempat order during dinner promo..orang belakang die mengeluh je la..hihi.memang sesak semalam. kami pergi naik moto je since kereta masih dibengkel. tapi ok gak naik moto..jemmed giler! dalam Aeon pun penuh orang. suami beli kasut kerja dan kasut futsal.saya beli mixer dan baju-baju untuk atirah je..

Jenama Cornell je uols..haha..bukan Kenwood atau Kitchen Aid tu..itu kalau bisnes beribu2 boleh la rembat satu..ini just buat kek untuk makan makan kita je, kecik pun jadi la..hihi..sama jenama dengan Oven yang sedia ada kt rumah saya tu..hihi.

tak lama pun kami kat situ...runshing nak balik sebab sian kt atirah..


malam ni nak bake 2 biji kek..haha..mood "ciwi" mixer baru :)





p/s: korang da cuba LIBRESSE????next entry nk cerita pasal ni..bagus.ODOR FIGHTER..meh tgk jap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;