Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, June 27, 2012

atirah bawak motor pink?

as-salam

ini entry lama sebenarnya..2 minggu lepas kami ke puchong untuk setelkan urusan kereta( kenapa tak setel lg?hal trade in kereta ni makan masa sikit ye..tak semudah beli yg pertama kali)..oleh sebab Proton tu sebelah je Giant kt Bandar Puteri Puchong tu, memang kami akan singgah masuk kejap.kt bahagian atas tu ada tempat permainan untuk kanak kanak.

atirah dapat kasut baru hari tu..warna pink berbunyi2..papa singgah jap beli kat Bata.dia nampak seronok dengan kasut baru tu..bila da naik tingkat atas, atirah nampak banyak motor dan kereta yang comel2..atirah macam biasa la..selalu nak usap2 benda benda macam tu

mama singgah jap kedai barang kraf, so biarkan atirah dengan papa dekat tempat permainan tu..mama selesai beli barang tengok atirah da bawak motor.papa dengan baik hatinya kasi atirah naik moto pink tu..RM 3 untuk 5 minit riding..tapi oleh sebab tak ramai orang, akak tu biar je atirah main lama..

mama takut je terjatuh..tapi papa cakap biar la..tak jatuh pun..dari tadi atirah bawak moto tu..papa sengetkan badan atirah, so automatik kaki atirah tekan pedal minyak tu dan motor pun bergerak..macam dah pro lagaknya..jauh dan lama jugak atirah bawak,.mama tak sedap hati je tengok..takut terjatuh..duduk je belakang dan tak jauh dari atirah..papa tarik suruh mama ke tepi..huu.."lets atirah play" katanya.


ini atirah..sudah setahun..cantik tak kasut baru saya??

merah ni pegang-pegang je

"motor merah ni atirah tak lah papa"

"see!!my anak dara sudah pandai bawak motor pink!"

mama tengok sambil sebak dada " cepat nye besar anak dara saya ni"

sengetkan badan supaya kaki tekan pedal minyak

motor macam ni la mama nk belikan..tapi rumah sempit..huhu..kalau balik kampung, dah ada dah ..kat rumah makngah pun ada kt Putrajaya tu..pinjam abg oon punya..tapi itu orang punya..huhu..atirah nk satu !


p/s: korang tolong vote ni..tolong kempen banteras pemakanan telur penyu..

1 comment:

izan mama mia said...

comelnyer dia...minat pink juga eks...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;