Friday, June 8, 2012

crochet small purse- blue

as-salam

dah lama tak pos projek terbaru..seperti yg saya cerita entry2 sebelum ni pasal purse kecik..saya guna benang 100% cotton dari indonesia..satu buku benang tu ada kombinasi tiga warna..

ada problem sikit bab lining dan zip..saya jahit tangan je..makanya herot berot sikit..lepas ni nak hantar kt kedai je..huhu..

mari tengok beg kecil  crochet saya :)

purse ni saya bawak time nk g lunch je..masukkan duit dan Hp..so tak angkut la purse panjang yg byk kad tu..hehe..saiznya boleh tahan la..muat letak compact powder, mekap2 juge..hehe

saiz purse ni 

panjang = 7 inci
lebar = 4 inci..

(korang boleh cari pembaris)..hehe

p/s: if korang rasa nk jugak boley order ye..beg ni siap lining dan berzip..ada 3 warna je..coklat, biru dan merah..if berminat boleh emel saya ye norhafiszah@gmail.com.. RM25 exclude postage

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;