Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, June 22, 2012

penyu semakin pupus

as-salam

korang pernah tak tengok Penyu secara live???mesti pernah kan..yang da pernah pergi Aquara tu..yang pernah pergi Underwater World Langkawi ..sure pernah tengok..

bertambah bertuah jika pernah tengok si Penyu mendarat di pesisir pantai untuk bertelur..sungguh beruntung anda!pernah tengok discovery chanel pasal penyu??sekali bertelur beratur telur terhasil..yang mampu menetas dan berenang ke laut juga banyak..namun yang mampu hidup dan membesar hanya seekor atau lebih..

lebih malang lagi bila manusia menjadikan telur penyu itu sebagai makanan..huhu..sedihkan..macam mana anak kita nk tengok penyu lepas ni??cian atirah, adik-adik atirah..

so mari kita banteras pemakanan telur penyu..cuba try klik ni



http://sy.my/2fr
Add caption
dengan satu je kita share,masa depan anak2 kita akan lebih meriah :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;