Wednesday, August 8, 2012

project 8: my simple beg raya _part 1

as-salam..

ada entry yang lepas-lepas saya ada tunjuk gambar beg yang saya idamkan kan???entry ni 

tapi saya tak buat pun beg tu..hehe..sebabnya tertarik dengan design lain yang lebih simple dan menarik pada pandangan mata saya ni..

oleh sebab tema baju raya pertama tahun ni warna kelabu, so saya beli benang nona warna kelabu jugak..aah uols..benang nona je..yang murah tu..baru siap 10 layers.banyak lagi layers perlu buat untuk siapkan satu handbag,,harus siap jugak!kalau tak mencik kat diri sendiri..ehhe

tema kami light grey..tudung pun nak cari light grey kt Aidijuma petang ni..

mari tengok beg saya..ini part 1 ye..saya tak nak  tunjuk lagi beg yang menjadi inspirasi tu..takot kang jauh benor rupanya..korang gelakkan saya kuat2..harus la malu kan..so tunggu je da  siap nanti baru saya tunjuk ye..hehe..time tu takleh da nak bukak-bukak balik..ehhee


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;