Wednesday, August 1, 2012

burger bakar dan air tebu

as-salam

ini sebenarnya entry lama..teringat ada snap gambar minggu lepas..so saya share je la..

air tebu sangat sedap kan..dan adalah air yang mahal di bazar ramadan..jangan cari la yang rm1.memang tak jumpa kot kt KL ni..huhuhu..air tebu sume orang jual satu jug..satu jug RM5..aduh..mahalnya..oleh sebab terasa manis dan nyaman je kt tekak ni so laju la mengorder kt suami..hehe..

ye main order je..sebab beliau kan pergi kerja naik moto.senang nak singgah bazar ramadan.saya malas nk pergi sebab lepas kerja laju-laju nak amek atirah.dan malas nk pusing balik ke bazar.atirah pulak nampak mama je nk susu..celah mana nak pergi bazarnya?huhu. si suami tanya nak ape lg tak..jawab nya tak nak..nak air tebu je..

baliknya suami beli air tebu dan burger bakar.kali ni burger bakar adalah sedap!.berbanding yang pernah saya makan dekan Downtown, cheras.huhu..tp better lagi kalau beli Big N Tasty kt McD. burger bakar kt bazar rm13 sebiji.huhuhu..lagi sedap yg McD quater pounder tu..huhu..

ini la dua barang yang mengenyangkan perut kami petang tu..saya masak mee goreng & buah melaka je dan masak nasi lambat.selepas magrib baru masak dan makan nasi.




Abaikan kecomotan bekas mee saya..haha


P/S:
PERODUA nak kasi service percuma..amek je la!hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;