Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, August 17, 2012

Mari belajar pakai tudung raya :)

as-salam..

cerita pasal perempuan tak pernah habis ye..nak raya ni bukan setakat baju je! tudung la, kasut la, brooch la, itu belum kira perfume, mekap, waaaaaaaaa..banyak ok..tak lupa jugak manicure/pedicure dan spa..rumit oke!
tapi depend pada individu..kalau nak buat semua buat la..kalau tak nk buat langsung pun takpe..

korang da ada plan ke nak pakai tudung apa raya ni????

saya beli bawal Aidijuma je:)

saya beli tudung polkadot grey blue.

ini pulak cara pakai tudung bawal inspirasi dari Datin Juma sendiri..mari tengok :)
Photo: ULANGKAJI....SEBELUM NAK " MASUK HARI RAYA ".......

selain dari cara Datin Juma, ada video khas dari SUNSILK..ini video sangat memberi inspirasi,mudah je.tapi kurang sesuai untuk saya..mungkin untuk korang sesuai..oleh itu tengok la video ni ye



ada 4 gaya yang telah dipilih oleh orang ramai.so SUNSILK pun buatkan 4 Video untuk kita sama sama praktiknnya :)
 

  






atau korang boleh je pakai ala ariani ..sekarang mood Fareeda kan..cantik jugak,,ikut lah pada kesesuaian dan bajet anda..selamat bergaya di hari raya



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;