Wednesday, August 15, 2012

idea untuk kek bertunang

as-salam

entry ni ditujukan untuk hafa, mat pizi dan hasmah..tak lupa jugak ros..hehe( sebab dorang ni akan baca setiap entry..betul tak???)

insyaallah jika tiada aral melintang, hari raya kedua (2 syawal) adik lelaki tunggal saya akan bertunang dengan kekasih hati beliau.alhamdulillah..kami berharap semuanya berjalan lancar.selepas wedding saya 2 tahun lepas, ini kira fresh event la..rasa seronok pulak nak menggubah hantaran kelak..

rasanya tak banyak dulang pun kot..itu tak pasti jumlah yang tepatnya..tapi insyaallah saya nak sponsor kek tunang diorang.nak membaking kek untuk adik sendiri..saiznya mungkin tak segah jika dibeli di kedai..niat yang iklas tu yang penting...tak gitu?

ada beberapa idea mendeko saya cilok dari internet..tak tau yang mana mampu buat..tengok semua deko cantik2..mampu ke tak buat macam dalam gambar tak pasti..yang penting usaha!tak la berapa risau sangat..kjat memiliki tangan yang kreatif.agak da spoil dekorasi kek tu, leh mintak kak jat oter..hahahhaha..

kek apa nak buat ye???buat yang mudah2 aje la ye..hehe.mari tengok kek yang cantik dan gorjes ni{cantik dan gorjes pada pandangan mata saya je..korang tak sure la :p)

 memang nak buat rose!sebab si petunang bernama rose..tapi jadi ke tak rose kitorang nanti tunggu dan lihat je la..haha

(1) dari chubby cheeks chews
 
(2)- dari i heart baking ~
 



(3)
dari pastrypassion.wordpress.com  

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;