Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, August 3, 2012

atirah kena buli dan puding roti

as-salam

semalam balik kerja entah kenapa atirah nak menangis je..menangis bukan saja-saja..meraung..tak tau ape yang tak kena..masuk rumah je nangis..kasi susu tak nak..siap marah mama lagi..hhu..oh..blur..tak tau ape yg tak kena..puas dodoikan dia..baca apa2 yg patut..bawak berjalan..huhu..setengah jam jugak la dia nangis..tak pernah-pernah nangis..ingatkan sebab makan jajan..huhuh


papa sampai rumah lebih kurang jam 5.30petang..lega betul papa balik..sebab tak jadi berbuka ngn kawan opis dia..papa cuba bawak atirah keluar berjalan..tp lagi kuat atirah menangis..masuk rumah papa cakap, atirah lapar kot..perut die kempis je..dah gtau susu tak nak..then mama sapukan minyak yu yee kt perut dan kaki atirah..lepas tu baru dia ok..then baru nak menyusu..huhu..lepas kenyang menyusu, atirah tengok video kt Youtube dengan papa sambil sambung makan jajan..mama time ni masuk dapur utk masak.

papa cakap masa tengok video banyak kali atirah kentut..dan jajan tu habis atirah makan..betul la tu, atirah lapar..huhu..

mama buat puding roti, ayam masak kicap, sayur kobis+carrot, ayam goreng dan kentang goreng je untuk berbuka..ada buah konen jugak( kt kedah paggil buah konen..kt tempat lain dikenali dengan nama buah KUININ)

ini la puding roti saya
 

dalam pukul 7 baru siap masak, dan mama kasi atirah makan dulu,,ye betul,,atirah memang lapar..habis berbuka, atirah pun kenyang makan..lepas solat kami relax2 tengok berita

atirah dah ceria..sibuk berjalan kehulu kehilir..geram tengok atirah tu, papa saja masukkan tali belon boboiboy dalam baju belakang atirah..atirah rimas.nak bukak tak reti..tapi penyabar..biar je belon tu dekat ngn dia..dia still berjalan kesana kesini.. sampai mama yang kesian, tolong bukakkan belon tu..hehe..

da besar ni kemain susah nak amek gambar dia..sumenye pun blur je.ye la cik kak ni sibuk nak berjalan

p/s: Service kereta PERODUA PERCUMA
Contest NIVEA..hantar gambar dan berpeluang menang RM30 000
Nak pakai KAD KREDIT??? Standard Charted ada buat promosi..terjah!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;