Wednesday, August 29, 2012

crochet bekas kotak tisu _ pink blue+roses

as-salam

if refer kepada list to do raya saya pada entry entry yang lepas, semalam baru je setel satu cover tissue box saya. sebenarnya benang yang dibeli tu untuk buat cardigan atirah.tapi bila da cuba buat macam tak sesuai je..sedikit kasar dan tebal benangnya,.so saya buatkan kotak tisu je:)

mari la lihat hasil kotak tisu saya :)


ini benang yang saya beli dari FB..angan-angan untuk cardigan atirah musnah..so yg terhasil kotak tisu je..tp masih banyak baki.ingat nk buat handle utk fridge..tp ntah le..selalunya yg plan tak jadi, terjadi benda lain :0



ini la kotak tisu raya saya:)..ada 3 kuntum bunga rose yang gedabak besar :)..



 
abaikan kejelekan dinding rumah sewa ku ini :)

ada kuih raya lagi tu, jemput la ke rumah.roger dulu hookey!



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;