Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, April 12, 2012

buat pertama kalinya.....THANKS HANA_my crafty world

as-salam..

hepy sangat hari ni..rasa nak lompat bintang tinggi...buat pertama kalinya saya bertuah dalam giveway yg disertai dalam blog ni..jutaan terima kasih pada HANA tuan blog MYCRAFTY WORLD...

korang ingat tak entry ni???kalau tak ingat takpe, boleh klik balik entry ni ye
 http://piecesofbrown.blogspot.com/2012/03/hanacraftworld-giveaway-1st-giveaway.html

hari ni dapat tau keputusannya..dan kami adalah penerima yang bertuah itu...hip hip hooray...seronoknye....
apa bakal kami dapat? insyaallah sy akan dapat set crochet hook..adalah sangat suka beribu-ribu lemon sebab saya kan peminat crochet..bila dapat peralatan mengait adalah sangat hepi...thanks hana..

insyaallah atirah akan dapat baju crochet yg hana buatkan..okes!ini sgt terharu..handmade oke!sebagai pembuat crochet, saya tak pandai buat baju baby..bila hanna nk hadiahkan atirah baju, saya sgt hargainya..sebab saya tau betapa sukarnya nak siapkan baju baby..tq sayang!

3 comments:

Hana said...

huhu...kene la duk mengait bj atirah lps ni... :) nak warna pe ye?? :)

marinahunny said...

tahniah dear...bestnye dpt jarum..hehe nanti tayang kat blog ye...

fiszah_pjo said...

hana: heheh..take ur time dear..lambat pon takpe..no big matter..nak kaler coklat kuning leh??hehhe

marinahuny: thanks dear..seronok dpt jarum..ehhehe..nanti da sampai sy upload kt blog ye gambarnye :)..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;