Friday, April 6, 2012

crocodile stitch: project 1 _part 1

as-salam...

saya ada join Yarn Lover Malaysia group di FB.. so ada cabaran untuk siapkan beg menggunakan pattern crocodile stitch ni..,maka saya pun mencabar diri sendiri untuk siapkan satu handbag untuk diri saya sendiri..

makanya saya pilih warna biru terang..senada dengan warna skirt saya yang biru tu..konon-konon nanti kalau berjalan2 pakai skirt nak pakai handbag ni sekali...angan2 da jauh oke!tapi baru siap 6 layer T_T..

nak buat pattern ni tak susah mana pun..tapi harus la memakan masa yang lama..oleh sebab saya curi2 je masa untuk buat, makanya memang lambat sangat nak habis..dateline untuk beg  ni 27hb april..saya harus siapkan sebelum tarikh tu..

korang  perasan tak, banyak aje project untuk diri sendri ni tak habis sepenuhnya..huuh..buat kerja separuh jalan aje..ye la untuk diri sendri..so lambat2 aje nak siapkan..sarung toaster pun belum siap sepenuhnya walaupun tinggal sikit je nak mekapkan die..huhuhuhu...

kalau yang orang order cepat aje siapkan..ye la orang bayar kan..hihihi..tapi kali ni ada dateline..so harus siapkan!

mari tengok hasil part 1...

so aim saya untuk part tu, sekurang-kurangnya akan siap lagi 6 layer!..sebab banyak part perlu settlekan untuk siap satu beg with big flower ni!

p/s: ada 2 earflap crochet perlu settle jugak...chaiyok2....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;