Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, April 10, 2012

kalau bukan rezeki...sudah pegang pun boleh jatuh....

as-salam

semalam sesi mengepam hanya dilakukan menggunakan kudrat tangan yang comel ini..sebabnya tak bawak pam..maka marmet la..oleh sebab marmet aje maka buat satu sesi aje la..alhamdulillah rezeki semalam murah..

dapat la jugak 5 oz..dengan senang hatinya tutup rapat2 dan terus simpan dalam peti ais....maka selesai untuk hari isnin......

okey, sudah jam 5.45 petang..sudah mahu pulang  ambik atirah..di luar sana mendung aja..kelihatan hujan bakal turun..so , kemas2 handbag..kemas2 meja, maka teruskan langkah ke pantry untuk amik susu perahan tadi. keluarkan dari peti dan ..................
*
*
*
*
*
*
pang..........

jatuh dari pegangan dan tumpah berselerakan di lantai..walaupun botol plastik autum tu aje..bila dah berat peratus untuk pecah juga tinggi..botol tak pecah..yang pecah adalah penutup btol..maka tak boleh la tutup lagi..

SEDIH....itu je mampu digambarkan saat itu..bukan rezeki atirah..maka hasil tuaian hari semalam adalah tiada..

okes..kembali kepada mood lebih baik..semalam borak2 ngn hubby..cakap ngn dia, tahun ni  nak pakai baju raya yang stylo sket..erkk...stylo sangat ke daku ni??tak lah..sekadar nk pakai baju raya yang langsing2..hehe..so minta kerjasama si suami supaya merealisasikan impian itu..

apa dia jawab????

" tunggu la atirah besar sikit...adik atirah next year baru kita usaha lebih..sekarang berhati-hati di jalan raya "

6 comments:

Nurul Ilyani said...

style ayat "sekarang berhati-hati di jalan raya"...ngeh3...

ciNDerella stRikEr said...

hahaa... hati2 d jalan raya. love that. =P

fiszah_pjo said...

YANI:hehhehe..sure yani pon berhati2 di jalan raya jugak skang kan..hehehe

fiszah_pjo said...

nad: hahhaha..u love that words becoz u do also rite?hehehhehe

pizet said...

pemahaman dia dari segi stylo tu kearah mana? haha

fiszah_pjo said...

hahhahaha..arah mana pzet wallahualam :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;