Wednesday, April 25, 2012

baru tersedar: mata ku ke dalam!

as-salam

korang tau tak..selama ni saya tak sedar pun bentuk mata saya adalah ke dalam..selama ni ingat mata bulat dan bundar..cheit...

rupanya tak betul..huuhuhuh..

ini pun selepas belek2 gambar lama..ada satu gambar tu, bergambar dengan kawan2..tapi mata saya gelap je..orang lain nampak je mata..tp sayanye gelap..takot tengok..huhu..mari tengok gambar lama ni..



fokus kepada mata ke kawan-kawan..gelap kan..tak nampak pun  biji mata..kawan-kawan yang lain nampak aje matanye...selain mata kedalam..jgn dilupakan eyebag tu ye..hahha..

huhuhu...boleh selama ni tak perasan langsung..so sejak perasan ni saya pun belek la kt cermin..yup betul..kening sy tinggi..hehe..so mata terperosok kedalam..

kalau tengok gambar mama dan atirah di sebelah ni pun da nampak kan????

apa solutionnya???????

harus pakai eyeshadow yang menonjolkan mata..

pesanan iklas dari suami


eye shadow yang gelap seperti coklat, ungu tua adalah tidak membantu..so, pakai la eyeshadow yg cerah2..so nampak sikit naik mata tu..
maka yang sesuai utk saya adalah pink pink gitu..makanya tak sesuai la untuk saya nk gothic2..harus la mmg nampak seperti hantu..haha

ini antara pic yg saya pakai eyeshadow pink..

lgpun pic dekat kan..harus la nampak mata


 p/s: suami lagi peka dari si isteri..si isteri angguk aje dengar.oooo...semuanya betul apa yg si suami cakap.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;