Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, April 20, 2012

rezeki atirah_ flash card dari auntie ELIN!

as-salam..

korang da baca entry kisah Iblis menghadap nabi muhammad???baca la ye..untuk tambah pengetahuan..

tadi akak receptionist interkom..dia cakap ada parcel..wawawa...dapat parcel..seronok.walaupun dalam otak ligat berfikir..rasanya takde beli ape2 dari online..then laju- laju menapak ke kaunter receptionist..

ini dia hasilnya...

FLASH CARD!

bungkusan dari auntie Elin

yeay...atirah dapat flash card

mari belajar ABC-Z...seronoknya!

Seronoknya mama atirah ni!..haha..terima kasih banyak2 elin..sudi kasi kami hadiah ni..hehe..

korang tau tak nape saya dapat hadiah ni????

sebabnye tolong baca entry Elin ni

Elin merupakan kawan blog saya..tapi kami kerap chat on Gtalk. lagipun memang da add dia kt FB..sebenarnya elin ada cerita ringkas di Fb tentang masalah yang dia hadapi haritu..kes kunci kereta tertinggal dalam kereta kawan dia..tunggu laki die datang buat misi menyelamat la..itu kesah nye..

bila elin buat entry bergambar dengan persoalan apa yg terjadi harus la saya tahu..just drop a comment tell the story..tak sangka dapat hadiah..hahahha

rasa kelakar pun ye..tapi itu la namanya rezeki kan..rezeki atirah dapat flash card.. lagipun atirah takde lagi flash card..boleh la lepas ni hafal satu2 abc tu..hehhe..

thank you so much dear..both of mama and atirah appreciate it so much..papa also suka ni..hehe..

2 comments:

dialicious said...

flashcards sgt membantu bila baby boring2 dlm carseat or babychair kt restoran..hehe

ciNDerella stRikEr said...

athirah ni mmg murah rezeki la... nnt bole ajar QQ bila dh pandai okies. hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;