Monday, September 3, 2012

family abg sulung saya :gambar raya 2012_part 2

as-salam.


gambar raya part 1 :)


saja nak update gambar raya 2012 lagi. let me share my family potrait to all of you,hehe.oleh sebab banyak gambar, saya nak pecahkan kepada beberapa part. ini kan blog saya..biar  la gambar banyak mana pun saya nk letak kan..hehe.( korang suke kan byk gambar!)hehhe

ini family abg sulung saya.suami isteri pendidik di Terengganu.. anak sulung si kembar( meninggal dunia dalam perut.usia kandungan 6 bulan++)( kalau masih hidup umur dorang 9 tahun..muhammad Irsyad Fitri kira sulung lah kan. Irsyad sudah darjah 1. adik Izzad Farish pulak 4 tahun.

tema tahun ni adalah Merah











kebiasaan nya pagi raya memang kami snap gambar banyak-banyak..sebabnya lepas da pergi beraya masing2 malas nak bergambar kan..time tu da panas segala..ngn mekap yang cair..memang tak bergambar da.tiap2 tahun pun harus bersiap cepat dan bergambar banyak-banyak

kalau tak bergambar awal2. memang takde la lepas tu..selalu pun raya pertama je gambar cantik2..hehe.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;