Thursday, September 6, 2012

outing mama dan Atirah

as-salam

semalam bukanlah wordless wednesday untuk saya..pelbagai agenda yang baik berlaku..syukur alhamdulillah..

semalam saya cuti.dek kerana kepala pusing (maybe sebab main hujan)..haha.tapi bukan sebab hujan rasanya.sebabnya inginkan rehat.so saya amek cuti.lagipun atirah meragam pagi tu.tu yg berganda malasnya.

ingatkan nak rehat dan tidor lama.tapi tak jadi pun.last2 keluar rumah untuk poskan barang crochet yang ditempah Azwin..alang-alang keluar,untuk pos dan makan, saya shoot je terus ke Jusco Maluri.satu tempat yang ada semua yang saya mahukan..iaitu McD dan Pej Pos.

sampai je terus lepak makan dekat McD since atirah memang suka buburnya..saya beli set burger besar sebabnya nak gelas Olympic tu..

lepas makan terus g pos topi crochet.atirah memang lah aktif bila da kenyang.mama tak larat nak kejar..huhu.
mari tengok aksi budak aktif ni kt Jusco..











masa melayan atirah yang ralit tengok barang permainan, saya dapat sms..

"TAHNIAH!kamu berjaya memenagi promosi Lisa/Revlon. sila tuntut hadiah sebelum 29/9/2012 di HPB press Holding,21-1 lorong setia bistari 2, medan damansara height,KL,.sila hubung Ms Nxxxxxxx, di talian 03xxxxxxxx untuk makluman lanjut"
untuk entry lanjut, kita sambung kemudian ye :)


5 comments:

izyan asimat said...

heheh seronok ye atirah...jalan2...

izyan asimat said...

heheh seronok ye atirah...jalan2...

ciNDerella stRikEr said...

amboi athirah....byk yg nk d shopg2 nye tu. hehehehe

Fiszah_pjo said...

izyan: seronok perut kenyang dan cuci mata.hehe.

Fiszah_pjo said...

nad:..jalan2 ngan mama leh tengok2 je..takleh shopping beria2..dpt satu je permainan.yg lain tengok2 je..kiki

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;