Monday, September 10, 2012

saya bertuah: Watson Selebriti Aidilfiti bersama Scha dan Awal (tq to HASMAH)

as-salam

saya bertuah kerana dapat join!walaupun yang bertuah dapat jemputan sebenarnya adalah adik saya,HASMAH.

macam mana Hasmah dapat invitation ni?
mari baca iklan ni dulu ye
 

sebelum raya haritu Hasmah dan Hafawati ada beli barang di Watson..hasil bershopping di Watson haritu, Hasmah layak untuk berpeluang pergi open house Watson.Hasmah berpeluang berjumpa dengan Scha al Yahya dan Awal Ashaari.. dan minggu lepas Hasmah dapat Email dari Watson stated that she among the 50 lucky winner.

so lepas confirmkan kehadiran beliau dengan boyfriend nya, baru Hasmah gtau yang dia dapat invitation tu.makanya saya dan Hafawati turut frust.takpe lah..hehe..nak dijadikan cerita, hari sabtu yang dinantikan, Hasmah terlalu banyak agenda bersama sahabat-sahabat dan bf beliau,dan dia ambik keputusan tak nk pergi.

so, saya dapat pergi lah..hehe.kali ni saya pergi bertiga dengan adik saya.saya, atirah dan Hafawati.suami tak ikut.mula2 nerves jugak nak bawak atirah.tapi memang bawak je.dorang tak kesah pun.seronok sangat..bergambar sakan la weols..hehe..

kami pergi Holiday Villa Hotel, Subang Jaya dalam jam 3 petang. Hi-tea Buffet.

selain dari 50luncky winner+pasangan, majlis Watson Selebriti Aidilfitri ni meraikan 3 buah rumah kebajikan.untuk lebih lanjut tentang rumah kebajikan ni, uols boleh tengok di FB Watson Malaysia ok,setiap rumah kebajikan ni ada buat persembahan.nasyid dan choir.sangat sedap dan comel2.hehe

hidangan Hi Tea sangat sedap,..atirah makan bihun, satay dan nasi impit.yang lain die kurang makan.paling terbaik sekali adalah bread pudding+ kastard souce! sangat terbaik..saya ulang banyak kali..hehe..

gambar yang ada ni semuanya dari Fb saya,.gambar suasana majlisnya saya upload kemudian ye.

selain dapat makan Hi-tea, Watson kasi goodies bag. ada shower gel dan handwash.semuanya saiz besar2..hehe..dan saya dapat extra payung dan Hafa dapat Dettol shower gel..sangat best uols..

kami pilih tempat paling belakang dan dekat dengan pintu.senang kalau atirah buat hal.hehe.beberapa kali gak g  mnyusu atirah :)

layan gambar sikit :)























scha sangat cantik!!!.rambut dia cantik.mekap dia cantik..baju dia cantik!semuanya lah..heh.awal pun hensem.yang penting diorang ni senyum je.cakap nak amek gambar, dorang sure cakap, boleh!

ye la kan,dorang kan artis.harus lah boleh bergambar..tp sian jugak kt dorang.penat senyum ,ramai betul nk bergambar..

thanks trilllion to HASMAH yang kasi peluang ni kt saya, atirah dan Hafa,.atirah pun happy haritu.dan mudah bawak atirah sebenarnya.lepas ni kalau ada lagi, sure atirah jadi peneman setia mamanya :)


10 comments:

myaini said...

wah..besnye...hari tu nora elina...ni scha&awal pulak.....serius cantik scha tu kan..nampak natural je.....

Baju fiszah pun cantik...sedondon dengan atirah!!

Hasnah said...

bertuahhhhnya! really love Scha! =D

nazayiena said...

Wah bestnya beraya bersama Scha dan awal,atirah pun sporting.

hasmahjohari said...

hHAHHA. yg ni la aku tunggu sgt kak oi. sama-sama :)

obat alami diabetes said...

kunjungan pertama salam kenal

Fiszah_pjo said...

Hehhehe.suka x?

Fiszah_pjo said...

Salam kenal dear

Fiszah_pjo said...

Hehhe.best2.cantik dan gojes betul scha..pkej terbaik lah..hihi
tq..bju pzah ni mak yg buatkn..sedondon ngn atirah

Fiszah_pjo said...

Tq asna.heheh..scha cantikkan

Fiszah_pjo said...

Alhamdulillah atirah sporting.risau gak..heheh.best best

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;