Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, September 18, 2012

minum petang di OLDTOWN White Coffee


as-salam

Jumaat yang lepas, selalu balik kerja bila nampak kunci  mangga masih diluar pintu maksudnya si suami belum pulang.memang dah agak..selalu pun saya yang balik awal.haha.selalu si suami balik kerja sama waktu.tapi dia mengeteh bersama rakan-rakan dan sampai rumah lebih kurang jam 7.30mlm.selalunya memang itu timenya..

Macam biasa, selepas say hi hi kt kucing jiran, mama dan atirah masuk rumah macam biasa..lepas tanggalkan kasut atirah terus ke katil…itu tandanya mahu susu!

Sambil baring dan rileks2 susukan atirah, dapat kol dari si suami.jam menunjukkan jam 6.15 petang..dalam hati dah agak da..mesti si suami nak bagitau dia balik lambat..nak lepak minum ngn kawan jap..ok…tapi hari ni lain!!!!

“ ayg da sampai rumah ke?”
“ aah da sampai rumah.tengah susukan atirah”
“abg kat bawah ni.baru sampai..nak g minum tak?jom”
“ nak..nak.tunggu ye”

Kelam kelibut mama atirah siap pakai tudung semula.(persis seperti awek yang sangat mahu berdating gitu) atirah terkejut.haha.tak cukup susu lagi, mama da sibuk nk kuar balik..lepas pujuk dan pakaikan dia kasut terus ok dan terus turun ke bawah..

Kelakar kan.macam tak biasa je minum petang.dengan suami lak tu..bukan orang lain pun.haha..memang biasa.tapi bukan selalu.so haruslah grab peluang sebaiknya..wakakaka..

Si suami ajak minum petang di Old Town White Coffee, Bandar Sri Permaisuri..selalunye lepak minum kt Kayu Nasi Kandar je..tp petang ni si suami nak ubah selera.sekali sekala belanja isteri mahal sikit je pun..wakaka..

pic taken using ACE.so quality is poor








korang nak cari tak label atau sticker utk lekatkan pada barangan anak korang atau perniagaan korang??

boleh tengok kt link ni ye

http://piecesofbrown.blogspot.com/p/promosi-sticker-dan-label.html


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;