Tuesday, September 25, 2012

CAL project 2: crochet rose garden tote

as-salam..

buat yang pernah mengikuti cerita crochet saya, kali ni saya join lagi contest CAL: Crochet-a-Long anjuran group Yarn Lovers Malaysia.

dulu CAL yang pertama kali saya join ialah Crocodile stitch handbag..bukan rezeki untuk terpilih sebagai antara pemenang..tapi boleh digunakan bila bila masa yang saya nak.sekadar mencuba sesuatu benda yang baru,,ini link CAL saya yang pertama


untuk CAL ke dua yang saya join adalah buat Rose garden tote..saya buat warna coklat utk body dan campuran warna merah dan  pink untuk bunga rose.tali beg saya beli online.tapi panjang sangat.so saya potong dua dan ubah suai balik manik kayu tu..

bab lining adalah paling sukar..rs nk giveup pun ye..tapi nak siap kan jugak beg ni, saya pun dengan tekunnya jahit la sekemas mungkin..(walaupun masih selekeh) sana sini..huhu..





presenting my latest complete crochet bag!!!


beg granny square da siap.tp handle beg menjadi masalah.masih takde :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;