Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, September 3, 2012

adik-adik bujang ku : gambar raya 2012_part 5-finale

as-salam

memang maraton pagi ni.nak cepat2 siapkan yang tertangguh,sebab nak paparkan lagi banyak gambar lain.antaranya gambar kami pergi rombongan meminang untuk adik saya..dan terbaru gambar kami di UPSI.hantar adik bongsu saya masuk UPSI.

ini gambar mak ayah saya..mak saya ada kedai jahit di Pekan Kuala Nerang. manakala ayah peneroka Felcra.dan pensyarah ko-kurikulum sambilan di Kolej Polytech mara.

untuk 2012, usia mereka 56 tahun..sebaya  :)





okes...berbalik kepada cerita adik-adik bujangku..saya ada 3 orang adik.seorang adik lelaki dan 2 orang adik perempuan.walaupun dorang ni muda dari saya, faktor saiz badan dan kematangan, membuatkan saya rasa macam sebaya aje.tp hormat tu masih lagi tinggi :)

adik lelaki, (FIZI) saya muda 3 tahun dari saya..sekarang bekerja di Gleanegles, Pulau Pinang. kerja dalam Makmal..sudah pun bertunang 2 aidilfitri yang lalu..tahniah untuk beliau..

adik perempuan saya yang super rajin dan pandai memasak, Hasmah pulak sedang di tahun akhir pengajian di UITM puncak alam dalam bidang Fisioterapi. single tapi not available.haha.tak boleh kawen lg selagi tak kerja hookey!

adik bongsu saya, hafawati pulak baru je mendaftar di UPSI. baru je semalam kami pergi hantar budak kecik tu sorang..kecik tak kecik umur dia sekarang da 19 tahun da..














gambar raya untuk hari raya pertama selesai..hari raya kedua kami semua pergi meminang untuk adik lelaki saya tu.petang hari raya kedua kami da balik ke Baling.sedara suami.dan malam tu jugak kami balik ke Negeri sembilan..

tp ada kes berlaku,kalau nk bercerita memang panjang...huhu.so skip je la..raya ke 3 saya dan keluarga mertua semua naik Cameron Highland.memang sesak uols..tp sempat la beli strawberi, kaktus,, fridge magnet dan  sayur-sayuran.. gambar di cameron Highland memang takde..huhu..

bateri hp abes, dan kamera saya memang udah rosak..(gambar di Kuala nerang sebelah family saya memang banyak sebab kamera abg dan ayah saya..hehe.klu harap kamera sy yg udah rosak tu memang sekeping pun takdo )


3 comments:

myaini said...

suka tengok gambar raya fiszah...muka korang adik beradik memang nak sama dah....

fiszah_pjo said...

aini: aah kan//hehe.bila da besar ni ramai yg cakap muka kami nak sama..hehe:)

asna cute said...

muka semua adik beradik akak lebih kurg jer sama hehe =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;