Monday, September 3, 2012

family akak kedua: gambar raya 2012_part 3

as-salam..

kali ni saya share gambar family akak saya yang kedua. beliau jugak seorang pendidik di Putrajaya.manakala abang ipar saya bukak bisnes sebagai ( NASSKA)Dealer Celcom.so sesiapa yang ada urusan nak pakai talian celcom ke, nak pakai broadband ke boleh la berhubung terus dengan abg ipar saya. kedai abg ipar saya beroperasi di NEOCYBER, CYBERJAYA..walk in terus ke kedai diorang lagi senang..











akak saya ada 3 orang anak.yang sulung Nazrul airil shah( oon),,sudah 5 tahun..masuk tadika Kemas di Putrajaya..no 2 adalah Nazril aiman shah(aiman) berusia 3 tahun dan yang bongsu adalah Nur Airisha Sofiyya( 11 bulan)..

sofiyya kira sebaya atirah..cuma atirah dilahirkan bulan 5 manakala soffiya bulan 10 :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;