Thursday, September 6, 2012

saya bertuah: dapat kosmetik Revlon dari LISA

as-salam..

seperti entry sebelumnya..

"TAHNIAH!kamu berjaya memenagi promosi Lisa/Revlon. sila tuntut hadiah sebelum 29/9/2012 di HPB press Holding,21-1 lorong setia bistari 2, medan damansara height,KL,.sila hubung Ms Nxxxxxxx, di talian 03xxxxxxxx untuk makluman lanjut"


petang tu jugak saya pergi amek hadiah.sebabnya kan saya cuti.alang-alang terus shoot ke sana..lagipun kebetulan adik saya HASMAH, memang nak datang rumah untuk buah cheese tart,so terus la mintak tolong die drive.(atirah sure nak tdo sebb penat berjalan kt JUSCO).saya pergi jam 4 petang.dekat je.tak jammed pun.dalam 10 minit drive je.kalau jammed memang lama la..hehe

seronok tak terkira dapat benda free ni.sure korang nak tau macam mana saya boleh dapat kan..macam ni ceritanya......

awal bulan lepas(ogos) saya saja nak beli majalah Mingguan wanita..selalu nak beli majalah ni sebab murah.yang lain mahal.hehe..tapi kt kedai tu habis pulak Mingguan Wanita.so saya beli majalah LISA..majalah Lisa kan majalah baru.baru je launching 2012..kira ini first time saya beli Majalah LISA ni.

Majalah LISA keluaran Ogos ni muka depannya ELFIRA Loy.RM3.90 je..keluarannya pulak setiap 2 minggu.so saya beli lah.isi majalah ni boleh tahan.fesyen yang trendy dan sangat menarik gambar-gambarnya..so sangat berbaloi saya beli :).masa belek majalah tu ada ruangan peraduan Revlon. senang je..just jawab BETUL/SALAH je.then hanya perlu SMS je..

tak perlu hantar pos dengan slogan bagai.just sms nama, ic, jawapannya dan SEND!then dorang reply balik bagitau penyertaan telah diterima..lepas tu memang tak ingat dah..sampai la semalam dapat mesej tu.so balik dari Jusco terus lari2 cari majalah tu balik..charge sms hanya Rm1..

"10 set produk Revlon yang bernilai RM418 setiap satu"

makanya saya salah seorang 10 yang bertuah tu..hip hip hooray!!!!!

waaaa..seronok okey!!!!!mekap free kot..mari kira kita tengok apa yang saya dapat..










kalau korang rajin nk kira jumlahnya kiralah..saya malas nk kira..asalkan dapat free sudah cukup bersyukur :)


untuk korang yg nak merasa benda free, rajin lah mencuba ye,mana tau murah rezeki kan :)

10 comments:

Hasnah said...

aaaaaaaaaaa!!! meroyan okey! asna tgkkkk!

*pengsannn*!

ciNDerella stRikEr said...

eeiii...jeles nye. pzah ni mmg sgt bertuah. hehehehe

Fiszah_pjo said...

asna: hehehhhe...next time cuba juga ye..kiki.dpt nanti leh pengsan same2..hehehhe

Fiszah_pjo said...

nad: tq dear.hehe.mencuba dan alhamdulilllah rezeki pzah..heheh.nad pun boley..

Unknown said...

wahhh bertuahnyaaaa

Fiszah_pjo said...

effa :hehhe.rezeki mama atirah :)

Ilyani said...

bestnyeeeeeee

yuyu jannah said...

wah makin lawa la mama atirah pasni..byk dpt brg make up tu...

Fiszah_pjo said...

ilyani : hehe..best2

Fiszah_pjo said...

yuyu: haha..makin lawa ke?hehe.koleksi brg mekap bertambah:)takyh beli lg :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;