Monday, September 3, 2012

family saya: gambar raya 2012_part 4

as-salam..

okey, kali ni turn saya pulak..last part baru untuk adik-adik bujang saya..haha..so now turn  saya,suami dan atirah.

kami bertemakan kelabu.memang sedondon habis sebab raaya kali ni kami beli kain 10 meter yang plain.so harus la sama sebijik warnanya.tak lari langsung.hehe..mak saya kan tukang jahit,so semua baju raya kami memang mak buatkan :)

atirah takde kasut raya sebabnya mama tak berkenan dengan kasut yang ada.nak cari yang jenis terbuka depannya..supaya ada aliran udara dan mudah nak pakai.last minute mencari memang susah nak jumpa.dan mama tak mahu lah sekadar merembat aje!so atirah pakai je sandle pink dia tu..haha..













banyak accesori mama belikan kt atirah.tp susah betul la nk melekat kt kepala dia tu,untung la sempat snap gambar bercekak biru ni :)


1 comment:

umminani said...

Selamat hari raya dr kakchik dan keluarga....dah besar atirah,bestnya da bby gorl...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;