Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, September 4, 2012

2/9/12: jom ke UPSI

as-salam

ahad lepas terpaksa untuk tidak menghadirkan diri ke rumah terbuka Kak Lina(YLM) dan rumah kawan suami atas alasan harus menghantar adik bongsu ke UPSI.saya dan family kakjat turun dari KL ke Upsi manakala parent saya dari kedah..untuk tuan rumah, saya minta maaf ye.

kami bertemu di UPSI sahaja.alasan kakjat, "jom lah, ni kan adik bongsu..kasi memori terindah untuk Afa,seronok ramai yang hantar dia"..sebelum tu saya cakap," dulu masa kt UTM tak ramai pun hantar aku:"hehhe..erm,time UTM dulu, banyak coinciden berlaku..time tu akak ipar sakit perut( kandungan kembarnya mengalami masalah) dan tokcik meninggal. saya masuk je sehari kt UTM dapat panggilan, anak dalam kandungan akak  ipar meninggal.sebab tu la ramai tak dapat hantar saya,akak saya yang lain sedang belajar..so yg dapat hantar, ayah,kak ah dan pak chaq je ..

yup,memang seronok hantar adik masuk belajar beramai2.meriah uols.boleh tolong angkat barang dan kemaskan sikit2..hehe..Afa daftar kolej Unku Omar.kolej baru..panas betul rasanya..ye la,,.so belum banyak pokok-pokok rendang.Kolej Ungku Omar baru je siap.so kira Afa orang pertama yang rasmi kediaman tu..yang menarik di Koleh Ungku Omar ni corak dan warna bangunan,,sangat ceria dan cantik..tak percaya sila perhatikan banckground setiap gambar :)

saya bawak bekal dari rumah.nasi Impit dan rendang ayam.sedap!!!.tapi kuantitinya tak banyak.boleh lah sekadar isi perut :)ada sikit, makan secara sikit.ada banyak makan secara banyak..so yang penting harus bahagi sama rata..

mari la kita tengok gambar!i love to snap pics dan suka gambar sendiri diambil..hahhaa..enjoys!!!























gambar yang tak ikut turutan..adik saya yg afa tu yg pakai baju kurung putih merah :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;