Tuesday, September 4, 2012

beraya di rumah Effa dan Aini

as-salam

sabtu lepas saya sempat pergi 2 open house.satu rumah kawan suami di Lestari Apartment, Cheras dan satu lagi rumah kawan saya Effa di Kelana Jaya.

 pergi open house harus la banyak makanan kan..kenyang sangat..di rumah kawan suami saya tak snap gambar.malu lah..hehe.atirah pun baikje main-main.nak pulak kedua-dua rumah ada anak perempuan.memang permainannya pun sesuai ngn selera atirah.behave je dia main permainan tu.boleh la papa dan mama makan dengan tenang.

nak ke rumah effa sedikit mencabar.sebab kami memang jarang sangat ke area situ.so asyik terlepas je lorong yang patut masuk.tp berbaloi sampai even da panas2..hee.makanan yg sgt sedap,choc cupcake, lasagna dan bihun soto yang mabeles.ntah bape kali saya ulang.hehe

ini gambar saya dan effa.bersama atirah dan damia..anak perempuan Effa..





 effa dan anaknya sedondon burbery oke :)


semalam saya beraya ke rumah Aini.satu blok je.tapi tak pernah jumpa..kami kenal pun melalui blog aje..even atas je rumahnya tapi kami sampai lambat.sebabnya cik atirah tido awal malam tu.mulanya dikejutkan merengek jugak..risau jugak takot dia merengek kt rumah orang nanti..alhamdulillah Atirah ok.dia plak yang main mainan Azuin lebih2..Azuin anak perempuan Aini:)

thanks tuan rumah yang sudi terima kunjungan dari kami :)



next week ada lg open house..sapa nk buat open house jemput la ye.leh serang.hahaha

3 comments:

Cho Zila said...

anak dan ibu sedondon gitu.. seronok berhari rayakan.. tak hengat letih kalau dapat berhari rayani...

myaini said...

thanks fiszah dating beraya....seronok dapat kenal...
saya cilok gambar ye!!hehe

Fiszah_pjo said...

co zila: hehe.sedondon puan effa.saya tak sedondon pun..kikiki.tu la seronok beraya tak igt letih da :)

aini: welcome dear.tq jugak sudi terima kunjungan kami..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;