Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Wednesday, May 16, 2012

atirah rajin mengemas _part 2

as-salam

bercerita tentang anak memang tak pernah habis...segala sudut perkembangan anak memang menakjubkan..rasa indah aje..walaupun terpaksa buat kerja berulang kali dek kerana anak suka menolong..tapi itu suweet!


perihal atirah rajin mengemas..

part 1 adalah entry ni..http://piecesofbrown.blogspot.com/2012/04/atirah-rajin-mengemas.html

part 2

kejadian ni berlaku pada hari ahad yang lepas..awal pagi..dalam pukul 8 pagi camtu..budak kecik bangun awal..tak kasi chance mama tido lama-lama dikala weekend T_T..so dengan terpaksa, mama lipat kain baju yang sebakul bertimbun tu..kemas locker baju atirah..oleh sebab locker tu tak la terlalu tinggi,senang atirah tolong mama...tapi dia belum pandai buka pintu locker lagi..kalau terbuka sikit baru dia mulakan operasi..

biasa la budak rajin mengemas, habis dia tarik baju-baju yang da berlipat..haish la..mungkin lipatan mama tak sekemas lipatan dia..so tak puas hati dia tarik habis..kerja melipat baju harus tambah lagi sejam dari kebiasaannya..

siap masukkan kepala dalam locker ..nak tarik keluar baju2..

atirah tolong mama ye
kejap je kasi chance.kalau bukak semua pintu locker tu lagi bercinta la nak siapkan..hukhukk

9 comments:

izan mama mia said...

rajin atira tolong mengemas yer..hihihi..sweet jer..tapi kalau sll..letih laa pulak kan...

izan mama mia said...

jom joint segmen kat miaduniaku...kalau sudi...

pizet said...

tolong...dia kata hehe

norhaizan said...

xper besar nanti mesti dia betul-betul rajen tolong mama dia..

rindunyerr kat athirah..bl nk jumpa lagi ni :(

nway, hepi upcoming besday for athirah..

♥ Elin ♥ said...

sebijik mcm amani!!!!!!
sampai beli lock pd semua locker!

fiszah_pjo said...

izan: okes..nnti sy jenguk tau..hehe..sweet kalau kadang2..kalau selalu letih..hehe

fiszah_pjo said...

pizet:anak dara kan..kena la rajin tolong ..hehe

fiszah_pjo said...

noor...aah..kejap je jumpa haritu..tak sempat nk borak lama2..rindu jugak kt zafirah tu..comel..dagu mahal! tq auntie :)

fiszah_pjo said...

elin...tu la pzah pon rasa nk beli stopper pas ni..klu tak jenuh mama nk buat keja byk kali :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;