Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Monday, May 21, 2012

teaser: atirah 1st birthday party..

as-salam...

teaser la sangat kan...



hari ni sangat busy...ada kerja dan nak kena kuar jap..g amek atirah dari teratak manja dan ke klinik..untuk cucuk setahun..mama amik time off je la..sebab da banyak betul cuti dah diambil..

teaser birthday party atirah di rumah..yup!!!kamu semua betul,.temanya adalah hitam kuning..sebab tu la mama pun bukan main ikut tema..belon dan wording tu pun kuning hitam uols..

yes...kamu betul jugak..itu je deko yg mama buat..simple/.hanya itu sahaja..umah kecik tak leh nk hias byk sgt,,serabut jadinya.. :)

this is DIY birthday party

next entry ada banyak gambar2..tunggu je la ye kalau sudi nk tengok :)





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;