Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, August 1, 2011

kopi itu memeningkan...

assalamualaikum...

cerita pasal kopi..semalam pergi ke Equine, Sri Kembangan  melawat Kasha se family...tengok kak Fatnin..makin slim anak dara sorang tu..cute.Kasha da tanya boley minum kopi ke..saya boley aje..memang rasa nya dah ok kot..cuma air teh aje yg masih pantang..balik dari pada tu terus aje kepala pening..hahaha(p/s: kasha..not your fault ok..my bad)

maybe kopi kurang sesuai untuk saya kot..baru 2 month ++ after delivered..maybe kena pantang lagi kot..saya pon malas nk tanya mak..hehe..kopi salah satu minuman feveret saya..tu yg sedap sangat melantak kopi..alkesah nye sampai kemalam pening..berdenyut2..rasa nak demam pulak..

kopi minuman itu ok lagi..apa kes tentang "Copy"..saya ada sedikit rasa tak suka la..sampai macam tu sekali 'si dia' ini mengidolakan saya..make ur own businessla (p/s: awal2 puasa da kurangkan pahala T_T)

hari ni first day berpuasa..ramai kawan2 blogger first time berpuasa di temani si kecil kan..saya pun sama..semoga ramadan kali ini lebih baik daripada yang sebelumnya..kepada sesiapa yang saya kecikkan hati, ampun maaf di pinta..

semalam da bajet hari isnin cuti da..haha..ingatkan KL amek cuti untuk 1 ramadan..hahhaa.

3 comments:

norhaizan said...

selamat berpuasa Mummy Fizah...tu la minum kopi lagi..kena pantang 100 hari tau..hihih..aku yg tak deliver lagi ni pun dh kena pantg minum kopi ngn teh..sbb ada kafein dan ber'angin..ada org 'copy' dr blog hg ker..amboi, dh ada peminat..bersabar je la eh bulan2 puasa ni..pnjg pulak aku komen..rindu benor ngn blog..kekeke

fiszah_pjo said...

tu dia..mummy to be ni bila da online semula..
selamat berpuasa noor..raya nnti mai la umah ak weh..adoi..lama btol tggu hg..pasal kopi tu la..insaf kejap..nnti mnum lg :)..bukan peminat la weh..saja2 je ak nk emo2 sket pg ni..hahha

pizet said...

badan ang x leh trima kot...nasib aku ok ja...sebab aku memang gila kopi...haha sekali bancuh satu mug besar tapi x amal selalu la takut sikenit tu efek kopi x mo tdo lak..tapi takat ni cam ok ja

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;