Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, August 26, 2011

bila nak balik kg beraya???

assalamualaikum..

harini ramai dah start balik kg kan..mostly da start cuti..sama cm saya..tapi kami tak balik kg lagi..
si suami kerja sampai hari isnin...so sehari sebelum raya baru balik kampung..tahun ni turn beraya di rumah mertua di Palong 6,Gemas, Neg 9.

insyaallah, hari raya kedua kami bertolak pulak ke rumah saya di Kuala Nerang, Kedah..kawan2 yg berasda berdekatan ngn kawasan2 yg dinyatakan tersebut, meh la jalan2 beraya ke rumah kami ye..

insyaallah, hari raya ke 4 kami dah bertolak balik ke Cheras, KL..iaitu hari Jumaat..si suami harus masuk bekerja hari sabtunya..huhu..so raya kami padat sikit..huhu..

buat kawan2 yang free, datang la beraya kt rumah saya nanti ye..kami stay kt Cendana apartment, bandar sri permaisuri, cheras, KL.

tahun lepas beraya as isteri ..tahun ini beraya as mama..seronok :)

tahun 2010.tema kami oren...
selamat hari raya
maaf zahir dan batin


3 comments:

@}--niEra-- said...

hati2 yer jalan jauh2 tu...

fiszah_pjo said...

thanks niera..u too :)

~YUN~ said...

selamat hari raya fiszah!selamat pulang ke kampung,yun raya kat KL je..xabis pantang lg,hehe~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;