Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, August 25, 2011

baju gugurl..

assalamualaikum..

semalam baru kesempatan menjelajah jalan TAR dan SOGO untuk shopping baju raya kami sekeluarga..dapat la baju tema purple..tapi asalnya tema light purple..tapi tak jumpa yg berkenan..ada yg berkenan tapi harga nya pun menjulingkan mata..nak ada manik sarat2..harus la bayar pun tebal kan..nak bayar nipis2 dapat la manik pun nipis2..

baju dewasa ok lagi..ini cerita baju anak..ya, ramai cakap seronok anak gurl..byk choice..sangat la betul..choice sangat banyak.cakap je nak kaler ape..semua ada..bila berkenan tengok harga mak aih...semput mak!..baju cekonet aje..sampai 79...89..hohoh..itu sale ye kawan2..klu tak sale sakit mata je tengok...huhuh..dari jauh nampak sangat la comel..da berkobar2 nk pegang dan sumbat dalam bakul je..sampai je dekat tengok tag harga..mak ai......letak je la balik..cari ikut padan ngn gaji da la..gaji setakat sikit2 ni beli yg murah2 da la..hehhehe

3 comments:

~YUN~ said...

baju baby skng mahal kan?seluar jeans baby pn nk sama harga ngn mak ayah die,pengsannnnn!!huhuhu~

fiszah_pjo said...

yun: betul tu...cam kita mak bapak ni, suar jeans sekali beli aje,pakai sampai rosak/tak muat da..bertahun2 gak..baju bbt ni pakai sebulan 2 je..kejap je da besar.//da tak muat..tp mhl.huh..ada je yg murh..depend pada mak pak la kan :)

Atiqah Adnan said...

belanjawan keluarga pun bertambah dgn penambahan ahli kluarga.. hee~
tulaa nanti qa caner laa plk..
mesti kita berkira2 nak beli bju sendiri.. anak plg utama..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;