Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, March 15, 2011

terasa cam susah je nak nafas...

assalam...

sekarang ni cepat penat..cam susah je nk nafas..kene tarik nafas panjang- panjang..normal ke utk wanita mengandung ni? ke saya yg abnormal..aduh....nak rasa puas sket bernafas melalui mulut...arghhh....buntu

4 comments:

Atiqah Adnan said...

err normal kot tu dear..
jangan bayak sangat bergerak or jalan ke yang boleh buat penat sangat k..

asna cute said...

dah boleh start praktis pernafasan untuk bersalin nanti ;)

fiszah_pjo said...

atiqah: ye la agaknye kan..da makin dekat ni rasa berdebar je..tu agak tu nafas pun rs tk ckup je...:)

asna: aah la kan..harus praktis cara pernafasan ni..hehe..utk push2 nnti

Rosie Rose said...

fiszah, edd kita cam tak jauh sgt beza. MAY2011 baby kan? ^__^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;