Wednesday, March 23, 2011

tahniah..unexpected spm 2010-HAFA...

assalamualaikum...

pagi td ramai berdebar debar kan..amik result SPM..tak terkecuali adik bongsu saya..hafawati..

start pukul 10 pg saya dah kol2 tanya..tapi masih belum amik lagi katanya..nanti dia kol..dalam pukul 11 pagi dia kol..

afa: "kak pzah, aku dapat 5A"
sy: " ye ke?dasyat tu..tahniah"
afa: " ok, ak nk kol yang lain"

ok, adik saya tak dpt straight A macam orang lain..tapi 5A sudah cukup membanggakan kami sekeluarga..sangat terkejut dengan result dia..kami bajet dapat 2A pun takpe dah..if ada G pun tak terkejut sangat..

kelakar plak rasanya..adik saya ni bukan la kategori kelas depan2 je..suka melawa dan bercinta aje kerjanya..cukup merisaukan mak ayah..ye la, cam tak bape nk excellent la before..siap ayah ade cakap if dapat elok ayah belikan skuter..sebab macam mustahil je dia nk dapat elok..tu yang berani janji...haha..tak tau la if ayah betul belikan dia skuter...hehe

siap sebelum result kuar, dah bincang2 dah, kalau tak dapat masuk matrik, ayah nak suruh die masuk KYPM je..mak nak suruh dia amek fesyen je..kt ILP. sebab rasa cam susah je nk masuk matrik tu..

alhamdulillah rezeki afa..ramai yg tak sangka..hehe..semoga lepas2 ni dia dapat sambung belajar ke tahap yg lebih tinggi..apa pun kami sekeluarg bebangga dengan kejayaan mu itu...
tahniah..

my youngest sister..hafawati

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;