Tuesday, January 18, 2011

mengidam # 7: cheezy wedges

assalamualaikum..

tajuk entry menunjukkan sudah 7 benda yang saya mengidam..so mengada2 kan..just a simple food aje//tapi entry nak tulis mengidam..macam teruk sangat je pregnancy saya ni sampai beria2 mengidam bagai..haha

tak kesah la kan..dah blog saya..if terasa nak mual ke ape ke sila pilih butang merah X di penjuru sebelah kanan :)

semalam time lunch hour balik rumah jap.masak dan lunch kt rumah since suami ada di rumah (cuti), umah ngn opis pun dekat saja :).saya ajak si suami ke Petaling Street after opis hour. nk ke Macy handicraft.  nak beli benang dan jarum kait seperti obsesi dalam entry ni..si suami agreed, lg pon dia nk ke Sentul beli box baru untuk moto die..yang lama da rosak.

so lepas opis hour si suami datang amek..naik moto saja..kalu nek keta nak ke KL mau sakit kaki dan sakit jiwa..jammed kan..yang da biasa ai solute uols :). lepas g sentul tu, nak balik ke Petaling street tu da tersalah jalan..saya la pandai2 tunjuk jalan..sekali kena u-turn punya jauh..dalam keadaan sesak di atas jalan raya tu..
sempat jugak g kedai Macy tu..saya beli 2 batang jarum dan 2 jenis benang..haha..untuk  beginner. ok la kan.

cerita hal mengidam tu, odw nak blik rumah, atas moto tu terasa nk makan cheesy wedges..cakap kt si suami..dia cakap, "nak makan lg??" hehe..sy balas,, "cakap aje..tak dapat takpe". so senyap aje..ingat tak jadi..so pasrah je la..lepas tu hubby tya"nak makan KFC kat ne?"..hati dah berbunga riang..haha..ngn perasaan rendah diri..saya cakap " tak pe la..tak la mengidam pun..saja2 je, KFC ada kat JJ maluri." okes, senyap lagi..atas moto kan..takkan nk berborak sakan..dengan jammed nye..

tapi hubby salah masuk simpang..terus nak balik ke rumah..tak la hampa sangat..sebab tak kesah pun dapat makan ke tak..tapi tup2 hubby buat u turn..salah jalan katanya..yeay..then sampai la kami ke destinasi..

g JJ Maluri nk makan snack plate+cheezy wedges je..dan  rilex di KFC punya la lama..then terus balik rumah dengan perasaan yang puas..hehhe:)

p/s: itu je ceritanya..KFC je pun..tapi terasa sangat terharu dengan si suami..mekasih ye sudi layan saya yg mengada2 ni :)

2 comments:

Lina Rahim said...

wah, da beli alatan untuk mengait..jangan lupa tunjuk kat kami hasilnya ya..

Fiszah_pjo said...

LINA: beli nya sudah..pandainya belum lagi..ehhe..msih belajar dr tenet..hehe..insyaallh kalu terhasil sy tnjuk ye :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;