Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Thursday, December 29, 2011

ber"SOGO"

as-salam

petang semalam kami sekeluarga menyempatkan diri melawat shopping komplek yang jarang2 sunyi  dengan manusia dan sale-sales iaitu SOGO..

plan awal nak beli baju sejuk a.k.a sweater baru untuk papa dan atirah..hasil rembatan tak yah la tunjuk..bajet2 kami je..hehe..papa dapat sweater baru, mama dapat 2 blouse baru, atirah macam biasa la..dia aje lebih..sweater, blouse dan pants..

atirah stay dalam stroller aje..lucky she is ok on that..cuma last2 je merengek2 minta dukung :)


atirah dekat Men's Department..

busan nya tunggu papa memilih~huhu

see my hairclip???nice huh!

si bam bam mama sudah 7 bulan 12 hari :)

2 comments:

izyan asimat said...

yay atirah dpt baju baru lagi... hahah aku tiap bulan mesti ade je habuan baju baru kat insyirah.. kopak2... adoyai... baju sendiri takdak...hehe

fiszah_pjo said...

izyan: yay!haha..klu tak mak bapak belikan baju dia, sape lg kan..tnggung jawab kita la..hehe..klu takde bju baru kita jugak rasa rimas dok ulang yg tu je..hehhe..komitmen yg takkan pernah habis kan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;