Sunday, February 20, 2011

mari main paintball

assalamualaikum....

hari sabtu yang agak busy barangkali...seawal 8.30 pagi dah keluar dari rumah..tak seperti hari sabtu yang lain..tidur selagi mahu..bangun mandi bila mahu..hari ni 8.30 pagi dah keluar rumah sambil breakfast nasi lemak (buat malam sebelum) dalam keta..(iye, saya lambat siap..so hubby breakfast dl,then mintak die masukkan dalam tupperware)

bergerak ke Kajang.berkumpul di rumah kawan hubby..Mirul namanya..so lepas tu terus shoot ke tempat main paintball tu..nama die Tasik Idaman,dekat Dengkil. untuk sesiapa nak mencari tempat untuk main paintball dan buat aktiviti air seperti memancing, berkayak ke dan macam2 lg.ada restoran yang happening jugak.tapi malam je ye utk restoran..try tengok website ni..

http://www.tasikidaman.blogspot.com/

 lepas je sampai dalam kul 10 pagi, saya shoot ke Putrajaya..amek my sis AFA. lepas tu patah balik g tempat diorang main paintball..yang main semuanya lelaki, 17 orang..tak banyak snap pic pun..segan....hahha..ini amek daripada FB kawan hubby.
senjata utama..hehe

askar2 yang bertempur

medan pertempuran

pink bullet ( baru dpt info baru- rupanya bullet yg da jatuh
tak boleh digunakan lagi..efek pada senjata..so bila dah jatuh
sudah rugi( T_T)

with afa...afa pun da baik berat bdan..kami sama tak?

si dia yg first time main paintball..so dress up cantik sket..hehe

gambar belakang pun tak pe la kan...

lepas penat sedut sebatang dua..aduh!

4 orang gurl menemani..hehe..si dia yg sudah mandi peluh

with askar kampung..sebab die sorang je tak pakai kasut..
p/s: masa tengok dorang main rasa nak masuk join sekali aje..

game setel pukul 1 lebih rasanya..dah nak balik saya dan afa buat hal pulak..tinggal kunci kereta dalam kereta yang berkunci..dah la semua dah lapar nak lunch..terpaksa pulak menolong untuk bukak semula kereta kami yg terkunci tu..kesian kat dorang..ape pun, sangat berterima kasih kepada kawan2 Celcom yang sudi tolong..kalu tak memang kena pecah la kot cermin..huhuhu....

so end up kami semua lunch kt Kajang..dah tak igt nama restoran tu..(baru petang tadi je..tp sekarng dah tak igt,,hahaha)

2 comments:

hafawati bt johari said...

hahah..saya memang agak gemuk..huhu..
nnti kena kurus blik..x kira..haha..paintball best..walaupown ada buat hal..tapi nampak semangat persahabatan yg ukuh antara mereka..huhu

Fiszah_pjo said...

hehehe..gemuk da afa..sama je cm akak die yg preggy,haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;