Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, September 19, 2011

Rabu_16 syawal: Zelan Raya Ria 2011

assalamualaikum..

harini nak tempek gambar jamuan hari raya di opis..dan semua gambar2 tersebut muka2 yang sama aje sebab kamera daku kan..tak banyak sangat mensnap pics sahabat handai yang lain..ai malu nk request..alih gambar geng2 saya aje yang banyak :)..dah lama berlangsung..tapi baru sempat letak pics.

overall tahun ni punya jamuan hari raya adalah simple compare than last year punya Mesra Aidilfitri Zelan ..last year ada seekor kambing bergolek2..tahun ni punya jamuan alhamdulillah..cukup la mengisi perut :)..company dah organize kasi free je makan nak komplen2 plak kan..nk kena sekeh???so, alhamdulillah..the best part is, saya menapau byk jugak..hahahha..bukan saya sorang ye...ramai yang menapau sebab mmg banyak lebihan pun.:)

tahun ni punya menu ; laksa johor, nasi impit kuah lodeh+kuah kacang, satay, rendang ayam,lemang ketupat, kueh-mueh, buah-buahan, bubur pulut hitam, bubur cha cha dan air minuman.. :)

pics kueh mueh ni amek dari kamera kak wati :)

geng2 rapat :), kak yatt,angle,kak wati, kak hawa,kak ana dan kak lin


posing dulu sebelum naik pergi ruang jamuan :)

ini geng merah makngah..team account

ini team ape???haha..

 p/s: gambar yg lain tak larat nk tunggu da,.lembap benor nk tunggu complete

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;