Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, September 5, 2011

menapak di awal pagi

assalamualaikum...

ape cerita raya korang tahun ni??hari ni dah start kerja balik selepas seminggu bercuti.bagi saya permulaan selepas raya yang baik tahun ni bila harus menapak ke ofis pagi2..

kenapa harus berjalan kaki ke opis???????
*
*
*
*
*
alkesah nya, semalam moto si suami tayarnya pancit..hari ahad kan, tak de satu pun kedai moto yang bukak..so tak terbaiki la tayar moto yang pancit tu.so pagi ni harus la beliau ke tempat kerja menaiki kereta..nasib baik die masuk kerja pukul 7.45pg..so bergerak dari rumah sebelum pukul 7pg maka jalan tak jammed..dia cakap kalau kuar pukul 7.05minit dah jammed da,,jammed maha hebat ok..moto pun susah nk selit ini pulak kereta...

adalah bukan saya la kalu harus sampai kt opis pukul 7pg..so saya lebih sanggup berjalan kaki ke opis..hehe..tapi takpe, petang nanti die singgah amek sy kt opis..hehe..jarak dari rumah ke opis tak jauh pun..klu boleh shortcut memang dekat..harus redah projek rumah yg tengah naik..redah sikit hutan belukar memang kejap aje..tp ikut laluan berjalan kaki yang sedikit melencong tu, masa yang di ambil untuk berjalan kaki adalah 20 minit


so pagi ni adalah lebih segar kerana dapat vitamin D dari si Matahari pagi..haha..adrenalin jugak berfungsi..otot kaki makin mantap agaknya..slim melim rasanya..haha..itu la jadinya kalau baru sekali menapak ke opis..selalu manja sangat naik kereta 5 minit ke opis..kena berjalan sikit da banyak bunyi..hahhahahhahaha

sampai opis terus aje breakfast bihun goreng(bekal dari rumah) dengan agak lahap..laparnye rasa..hahhaha

1 comment:

pizet said...

aku nak nek tangga 3 tingkat pun manja...bravo la ang jalan kaki 20 minit

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;