Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, September 28, 2011

Mr Cinderallela...plz help me!

assalamualaikum...

i need mr cinderallela to help me to find out my other half CR wedges..damn stressed!

cerita ni bermula last 2 weeks..time tu baru balik beraya dari rumah Rose..balik nya bajet nak singgah KFC dekat stadium cheras tu jap..dekat je ngn umah..terasa nak makan Zinger burger jap..tapi hujan sedikit renyai2..tapi dah berenti depan KFC tu, turun jugak la..atirah saya masukkan dalam stroller untuk memudahkan kerja..

semuanya berjalan lancar..saya take away je..tak dine in pon..balik rumah macam biasa..dan kehidupan berlarutan seperti biasa..tido dan bangun pergi kerja..esoknya nak turun dari kereta nak masuk opis, tercari2 mana Wedges baru beli lg sebelah ni???tak jumpa la..takpe, pikir positive je..terselit bawah tempat duduk pemandu kot..so pakai je sandle lain yang ada dalam boot kereta..

balik kerja puas cari seluruh pelosok dalam kereta tu..tak jumpa lagi sebelah..huhu..ada sebelah je..puas cari dan sudah penat mencari..keputusan nya masih gagal ditemui..then otak ter'rewind' kejadian di KFC 2 mlm lepas.......


saya rasa saya masuk kedalam kereta dan menanggalkan sebelah lg sandle di luar kereta..sebab mmg dah terbiasa pakai selipar bawak kereta..so saya tutup pintu kereta dan blah dari situ..makanya sebelah lagi tertinggal dekat KFC..so laju2 pergi kfc tu semula..setelah 2 hari..korang rasa ada lg ke wedges sebelah tu??? huhu..stress mak nak!..baru 2 bulan lepas beli..tak sempat nk lanyak habis habisan..tengok ada sebelah je sayu2 kt rak kasut tu..orang kata buat baling ayam je la sandle sebelah lg tu..takde guna simpan..sebab tak leh buat apa dah..mana ada org jual sebelah..huhu

stresss sebab terlalu cuai..takde rezeki la nk pakai lama2..huhu..sudah 2 mggu berlalu masih igt lagi sebab nampak wedges sebelah lg kt rak pagi td..balik nnti kena buang la..supaya memori terus lenyap..hahha

p/s: macam org jakun naik kereta..boleh plak tanggalkan kasut kt luar..DAMN!

3 comments:

asna cute said...

ekekeke ada anak gini la.. utamakan anak dlu bru lain2. tpppp mcm buka pintu rezeki baru. kasi beli kasut baru la hahaha =D

pizet said...

camana leh tinggai weh...haha aku nak gelak ka nak kesian ni...

fiszah_pjo said...

asna: haa..tu la..rezeki lain kot kan..nk kasut baru lg...

pizet: ak pon sendri dok gelak dan kesian kt diri sendri..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;