Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, September 8, 2011

ayam seekor 3 sen????

assalamualaikum....

haha..ayam seekor harganya 3 sen..ini rezeki saya..apa ceritanya????

Ahad lepas saya, suami dan si kecil Atirah singgah jap kt supermarket Hero sebab nak beli lauk pauk sikit..untuk stok seminggu-2 minggu..macam biasa la, tempat yg dituju adalah bahagian lauk2 la..untuk minggu ni amek sotong, ayam dan ikan kembung aje..sayur2 sikit..bla..bla..bla..

habis sudah barang yang dicari, bayar la cam biasa..tak tengok sangat bil tu betul ke tak..sebab konfident je tak de silap..bayar je cam biasa..

malamnya sesi membasuh segala lauk2 untuk disimpan dalam tempat beku..settle lauk2 yang kecik2 aje dlu..dan tiba turn membasuh ayam..masa nak koyak plastik tu tengok kt tag harga..RM 0.03..uik..pelik je..takkan ayam 3 sen je seekor..sy rasa sy beli more than 1kg..harga 1kg= RM6.50..puas sy belek plastik ayam tu..kot kot terjumpa kod harga yang lain..tp non hado...

makanya selepas selesai aktiviti mencuci lauk pauk tu, cepat2 la cari balik bil yg dibayar tadi..aah la..memang tertera "chicken whead&feet with part L/G/H 0.03 x1    rm 0.03"

so bukan salah sy la kan..hehe..sy pon tak perasan langsung..makanya marilah kita anggap ayam tu adalah hadiah dari HERO kepada kami sefamily..ehheheheh..

korang ada tak cerita rezeki tak sedar camni??cer cite cer cite

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;