Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Tuesday, November 29, 2011

susu ibu : marmet vs medela swing

assalamualaikum..

tadi kat office, sempat mengepam sekali aje..ye la, dah masuk opis pun pukul 12tengah hari kan..sekarang ni hasil susu tak semeriah dulu..tapi cukup la untuk menampung keperluan..masih tahap mampu..ehehe

bila mengepam, selalu je terasa nk ada medela freestyle..senang, 2 2 breast bekerja..so time consuming is low..dengan production yang makin kurang ni, adalah memakan masa yang lebih untuk sesi mengepam kedua-duanya..harus selesai satu-satu..tp nk beli lagi satu pam, adalah tidak sesuai rasanya..mahal plak tu..ribu2..tunggu adik atirah kuar dlu la, baru pikir lagi nk beli ke tidak..

so mama harus lebih rajin..sebelah pam dengan dengan medela swing, sebelah lagi marmet..dengan penggunaan masa yang sama, hasilnya tak jauh beza...

1- hasil marmet
2- hasil guna medela swing
walaupun tak semeriah mana, tapi alhamdulillah :)

3 comments:

pizet said...

x pa selagi cukup untuk athirah...jangan stress2 k

fiszah_pjo said...

pizet: thank ye..insyaallah tk nk stress2:)

♥ Elin ♥ said...

syukur masih ada lagi...:) dn atirah masih cukup dgn susu kamu tuh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;