Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kesayangan..Anak sulung kami : Nur Adriana Atirah Binti Syahnon

Lilypie Fourth Birthday tickers

Permata Hati kesayangan.. puteri ke dua, Nur Eryna Elisa Binti Syahnon

Lilypie First Birthday tickers

Followers

Friday, November 4, 2011

5 nov 2011~ genap 26 tahun

assalamualaikum..

hari sabtu 5 Nov 2011 genap umur saya 26 tahun hidup di bumi Allah ini..alhamdulillah..perjalanan hidup yang dilalui penuh suka duka yang mematangkan hidup..di usia 25 tahun diijabkabul dengan pasangan hidup, Syahnon abd rahim...dan di kurniakan bayi comel Nur Adriana Atirah..terasa hampir sempurna kehidupan saya..

tahun ni kebetulan 5 nov, kami sekeluarga berkumpul di Kuala Nerang..kampung halaman saya..oleh sebab memang dah tahu susah benor nak cari cupcake area sini, saya dari awal lagi bajet mahu baking sendiri..
buat 2 adunan cupcakes..1 carrot cake untuk saya, dan satu vanilla cupcake untuk Oon..(birthday oon 1.11)..jumaat malam saya da siapkan cupcakes nya..tinggal topping dan decoration aje..balik buat kt kg je..sebab benda alah tu kejap je..

hasilnya tak la sekemas dan secantik mana..cukup sekadar menggembirakan hati kanak2..seronok tengok diorang suka tiup2 lilin..hehe..meh tengok gambar..

bersunguh2 budak2 ni tolong paktam kopek kelapa

hero2 paktam..semua yg paktam buat semua diorang ni nk tolong

vanilla cupcake utk o-on

hasil dari tangan yang keras ni..tp cukup puas hati bila anak buah puji :)

carrot cupcake utk diri sendri..comot2 aje..hehe

atirah pun ada sekali :)


tiup lilin kt dapur je..sambil2 memasak utk lunch..ini la 0-on..

seronok menyanyi lagu hari jadi...bagus betol :)
irsyad..anak buah sulung

sungguh meniup lilin..hehe






my atirah...si bam bam
p/s: hadiah dari suami???tunggu jo la katanya..suprise..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;