Ijab dan Kabul...semoga kekal ke Jannah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, December 8, 2010

balik kampung-Kuala Nerang,Kedah..

salam Maal Hijrah kawan2...

Bercuti di kampung..seronok nya..lagi pun si suami memang dapat cuti sampai Selasa,,so rasa sangat seronok berkumpul di kampung..adik beradik saya semua berkumpul..anak2 buah pun semua ada..meriah betol rasanya.

Lagi seronok sebab saya dapat makan semua makanan makanan feveret saya..terasa ilang semua benda yg diidamkan..mak buatkan Pajeri Rebung, Kerabu Mangga, Pulut +kelapa, nasi lemak faveret, Ikan terubuk bakar..macam2 lagi la..kt KL bukan takde, tapi tak sebest masakan di kampung..lagi pulak makan ramai2..berselera sungguh rasanya..selalu kt KL makan berdua aje ngn hubby..makan sepinggan da kenyang dah....

ada sket je pics terbaru masa di kampung...ni masa pergi kenduri rumah atuk..


si suami dengan rambut panjangnya
 

kembang je kan??

menunggu yang lain siap..so take snap sket

with hasmah...

dah macam tangga kan?bersama kakak ipar

suasana kampung..nyaman

with kak jat ang her 2 heroes

muka penat ker???
lepas je kenduri ni dalam kul 3.30ptg kami shoot g Padang Besar..saja jalan2..diorang sempat la cari jersey..saya beli kacang2 aje..kak ipar membeli untuk anak2 die..penat rasa hari tu..

Masa balik kampung ni kandungan da 4 bulan lebey.. So banyak la petua petua diturunkan kepada kami..mak ngn abg pendi pesan, suruh sapu French oil awal..masa perut belum kembang lagi..nak elak strech mark..Abg pendi cakap kt Hubby, suruh suami yang sapukan..nanti anak jadi rapat ngn ayah nya..hehe..betol atau tak wallahualam..

lepas tu one more: katanya if minum susu kambing atau makan pil susu kambing, bagus untuk elakkan bayi dapat kuning..so elok jugak makan di akhir2 kehamilan...kt internet pon ramai ckp camtu..so elok la kot kan..pil susu kambing la senang sket..dari nak minum susu..iye tak???

da masuk tahun baru Islam dah...apa korang punya azam???
nanti kita cerita pulak pasal azam tahun baru ok...next entry saja..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menjelang ulangtahun perkahwinan kami :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
;